Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1700 WARRIOR - 2003

Garantie: Nee
71758 Km
Wit
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha 1700 CC WARRIOR. 

Wat een dikke Cruiser / chopper.

Al lang in bezit van laatste eigenaar. 

Hij heeft hem altijd netjes laten onderhouden. 

Voorzien van een Batwing in de kleur van de motor.

Er zit los bij een kleiner windscherm en een andere uitlaat die wat kleiner is als de originele ( zie laatste foto). 

Verder zit er nog een topkofferdrager met koffer bij , en het originele koplamglas en een open luchtfilter.

Zeer weing geld voor een originele Warrior.

Motor heeft wel wat poetswerk nodig. Lakwerk is wel netjes. 

Gewoon goed mee te rijden. En voor liefhebbers naar wens te verbouwen of nog mooier te maken.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Nog niet zo lang geleden voorzien van een nieuwe koppeling en primaire ketting.

Inruil is mogelijk. 




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion