|
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69|66,8 |
Cilinder inhoud | 249 |
Comp. verhouding | 10:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | |15|7,500 |
Max. koppel | 21|6,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Automaat met V-snaar |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork |
Vering achter | Achterbrug |
Remmen voor | Enkele remschijf , Ø 267 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf, Ø 240 mm / Ø 245 mm (ABS-systeem) |
Voorband | 120/70-15 |
Achterband | 140/70-14 |
Wielbasis | 1,545 |
Lengte | 2,160 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1,385 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Stonehenge Grey, Absolute White, Matt Grey |
Beschrijving | Het dynamische design, de ultraresponsieve vloeistofgekoelde 250cc-motor en het hoogwaardige chassis zorgen voor indrukwekkende prestaties in combinatie met dagelijks gemak.
Het compacte sportframe en de lichtgewicht groot formaat velgen bieden volop stabiliteit bij hoge snelheden. Voor extra gemak is er onder het comfortabele zadel een riante opbergruimte voor onder andere twee helmen. Het aerodynamische kuipwerk ziet er gelikt uit en biedt uitstekende bescherming.
Ook in het weekend staat deze sportscooter zijn mannetje. Daarnaast is de X-MAX 250, standaard voorzien van ABS, één van de meest efficiënte motorscooters in zijn klasse. |