Nieuwsbrief:

YAMAHA  TTR 125 LWE - 2021

Garantie: Nee
5 Uur
Blauw
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Als nieuwe Yamaha TTR 125 LWE met slechts 5 rijuren
Fijne crosser met elektrische starter om de jeugd te leren rijden
Betreft een BTW motor ( ondernemers kunnen € 677,00 aan BTW verrekenen )
Zelf gebruikt
Voorzien van lithium accu
Voorzien van servicebeurtje
Interesse in deze TTR 125 ? Neem contact op voor een afspraak
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur !

 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion