Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX 560 - 2021

Garantie: Ja
5133 Km
TECH KAMO
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

Al twintig jaar staat de iconische TMAX motorscooter op nummer één als het meest succesvolle model in Europa. Met deze uitvoering tilt Yamaha sportprestaties naar een nog hoger niveau door de nieuwe TMAX 560 te voorzien van een grotere cilinderinhoud. Sneller, sportiever en dynamischer: de nieuwe generatie TMAX is de beste keuze in zijn segment.

Het nieuwe kuipwerk met geïntegreerde LED-knipperlichten voor geeft dit iconische model een stoerdere uitstraling die respect afdwingt op de weg. De verbeterde ergonomie zorgt voor gemakkelijker op- en afstappen en verhoogt het comfort. De sportieve achtergrond van deze motorscooter is te herkennen aan de slankere achterkant en het sprekende T-vormige LED-achterlicht.

Direct vermogen is voelbaar met de kleinste draai aan de gashendel, waarbij het hogere vermogen sterk aanwezig is en je dus nog sneller kunt accelereren of inhalen. Niets komt in de buurt van het comfort niveau van deze T-MAX zowel voor in de stad als tijdens langere ritten op de snelweg.

Prestaties van de Yamaha T-MAX TECH MAX
De nieuwe TMAX TECH MAX is sneller, sportiever en dynamischer dankzij zijn grotere (EU5) 560cc motor met hogere prestaties dan ooit voorheen, en welke beter aanvoelt klinkt. Een ruime verbetering van de hoeveelheid koppel (6%) biedt hij nog meer acceleratie vermogen voor meer controle en zekerheid. Dankzij het speciale balans-as-mechanisme is deze lichtgewicht tweecilindermotor een van de soepelste en meest compacte in zijn klasse.

De TMAX TECH MAX is uitgerust met een chassisconstructie zoals bij een motor, met een lichtgewicht gegoten aluminium Twin Spar-frame en lange swingarm. De 560cc motor is direct in het frame gemonteerd om een hoge stijfheid van het chassis te bieden voor nauwkeurige en wendbare rijeigenschappen. Niets anders voelt zo goed als je op de snelweg of door de stad rijdt.

Er is gebruik gemaakt van geavanceerde motortechnologie welke zorgt voor eersteklas prestaties van het chassis, in combinatie met het comfort en gebruiksgemak van een motorscooter. Hiernaast heeft de toevoeging van een superieur 41 mm upside-down voorvork en achterwielophangingssysteem met geoptimaliseerde instellingen gezorgd voor soepel en sportief rijgedrag.

Design van de Yamaha T-MAX TECH MAX
De nieuwste generatie van de TMAX TECH MAX heeft een stoerdere en nieuwe uitstraling gekregen welke zijn iconische status als de meest populaire motorscooter in Europa benadrukt. Om deze uitstraling te realiseren is hij uitgerust met nieuwe kuipdelen waaronder opnieuw ontworpen ‘boemerang’-zijdelen welke zorgen voor een dynamischer en verfijnd uiterlijk. Hiernaast heeft de uiterst sportieve achterkant een nieuw T-vormig achterlicht en lichtgewicht zijpanelen met ventilatieopeningen.

De herziene ergonomie verhoogt het rijcomfort nog verder en de nieuw ontworpen voetplaten zorgen ervoor dat de bestuurder en de passagier beter bij de grond kunnen. Nieuwe kuipdelen geven de TMAX TECH MAX een sportiever en dynamischer gevoel. Door het slankere achtergedeelte kan een passagier beter bij de voetsteunen, voor een meer ontspannen en plezierige rit.

De TECH MAX is niet alleen de sportiefste en lichtste in zijn klasse, maar biedt ook de meeste opbergruimte. De verlichte opbergruimte onder het zadel is groot genoeg voor een integraalhelm of twee jethelmen, hiernaast is dit ruime weerbestendige opbergvak is ook de ideale plek om een aktetas, sportuitrusting of boodschappen mee te nemen.

De nieuw ontworpen voorpanelen, hebben een herziene ‘boemerang’-zijpanelen en een slankere achterkant welke de TMAX een sportieve en stoere nieuwe uitstraling geven. Voor een lichter en wendbaarder gevoel zijn de compacte nieuwe LED-knipperlichten voor volledig geïntegreerd in de gerestylede panelen.

Veiligheid en elektronica van de Yamaha T-MAX TECH MAX
Yamaha heeft een uitgebreid pakket aan de meest geavanceerde elektronica toegevoegd aan de T-MAX om zo de optimale bestuurbaarheid te kunnen bieden. Traction Control voorkomt wielslip wanneer je op losse of natte oppervlakte accelereert, waarnaast de D-MODE met 2 niveaus de mogelijke biedt om over te schakelen naar een soepele vermogensafgifte in de bebouwde kom of krachtigere en sportieve prestaties buiten de stad.

Als je een premium motorscooter met de beste specificatie van zijn soort wenst, kun je niet om de TMAX Tech MAX heen. Een van de belangrijkste functies die aan het comfort bijdragen is het exclusieve elektrische scherm dat je 135 mm omhoog of omlaag kan bewegen, zodat je voor het meeste comfort hebt met de optimale hoogte voor op de snelweg of in de stad.

De T-MAX TECH MAX is uitgerust het sleutel loze ‘Smart Key’-contactsysteem, waarmee het bedienen vele malen makkelijker wordt. Met deze Smart Key bij de hand is het mogelijk om de TMAX op afstand te bedienen. Zo is het onder meer mogelijk de motor te starten, het zadel te ontgrendelen of de middenbok te vergrendelen of ontgrendelen.

Voor beveiliging tegen diefstal van deze hightech motorscooter is er gebruik gemaakt van een toonaangevend vergrendelingssysteem voor de middenbok.

De nieuwe TMAX is uitgerust met een hoogwaardig, multifunctioneel monochroom TFT-instrumentenpaneel met links een snelheidsmeter en rechts een toerentalmeter, terwijl in het display in het midden een kilometerteller, twee dagtellers, indicatoren voor het huidige en gemiddelde brandstofverbruik en de buitentemperatuur en waarschuwingslampen voor diverse functies, zoals D-MODE, ABS en TCS zijn opgenomen.

Voor extra comfort en plezier wordt cruise control standaard meegeleverd. Hij werkt bij snelheden hoger dan 50 km/u, hij kan je dus ook van dienst zijn om je aan de maximum snelheid te houden.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion