Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 155 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
POWER GREY (PGD
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Het sportieve kuipwerkontwerp is voorzien van de nieuwste LED-verlichting en heeft een aerodynamische voorkuip die meer bescherming biedt tegen wind en regen, terwijl het chassis ervoor zorgt dat je gemakkelijker door het verkeer kunt manoeuvreren en een comfortabelere en meer ontspannen zitpositie biedt.

Maar wat de NMAX 155 echt tot het ultieme voertuig voor woon-werkverkeer in de stad maakt, is dat je met deze scooter te allen tijde connected kunt blijven. De Communication Control Unit (CCU) koppel je via Bluetooth met je smartphone om toegang te krijgen tot belangrijke informatie. En functies zoals het met de Smart Key werkende sleutelloze contact, de stroomaansluiting en de opbergruimte onder de zitting maken het dagelijks leven zoveel gemakkelijker.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion