Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2024

Garantie: Ja
2178 Km
ICON PERFORMANC
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Master of Darkness! Ervaar het opwindende koppel van het 890 cc EU5+ CP3-motorblok als nooit tevoren, met verbeterde circuitgerichte rijmodi die je kunt aanpassen aan verschillende circuits of omstandigheden. De 41 mm KYB goud gekleurde voorvork met DLC-coating, die exclusief is voor de SP, is gecombineerd met de volledig instelbare Öhlins achterschokdemper voor de meest verfijnde Hyper Naked rijervaring ooit.

Bereik next-level remprestaties met de Brembo Stylema remklauwen, die een nauwkeuriger remgevoel bieden vanaf de eerste aanraking van de hendel. Het exclusieve op de R1M geïnspireerde uiterlijk en de premium kenmerken, waaronder een achterbrug van geborsteld aluminium, illustreren de SP-kwaliteit, terwijl het nieuwe smartkey-systeem een nieuwe stap in de technologie betekent voor de Hyper Naked-serie.

Origineel Nederlandse motor van de 1e eigenaar. Voor ondernemers extra interessant doordat dit een BTW-motor betreft. Wij werken met all-in prijzen, de getoonde prijs is inclusief BTW.

Deze motor heeft nieuw ruim € 17.000 gekost, nu voor € 14.490. Grijp je kans!

Deze motor is extra voorzien van;
- Volledig Akrapovic uitlaatsysteem (met e-keur)
- Korte kentekenplaathouder
- Radiatorbeschermer
- Druppellader voorbereiding

Details:
- Volledig nieuw kuipwerk en agressieve styling
- Een actievere rijhouding
- 5 inch TFT kleurenscherm met connectiviteit en navigatie
- Akoestische versterkerroosters voor een verbeterde rijervaring
- Aanpasbare rijmodi met Yamaha Ride Control-instellingen
- Quick-shifter van de 3e generatie
- Zesassige IMU met nieuwe Back Slip Regulator
- Nieuwste EU5+ 890cc CP3 motorblok
- Lichtgewicht CF gegoten aluminium frame
- Nieuwe intuïtieve schakelaars, richtingaanwijzerfuncties en noodstopsignalering (ESS)
- Verstelbare vering en banden van de nieuwste generatie
- Brembo radiale hoofdremcilinder
- Ohlins veringsysteem

Technische info; 186kg/ 890cc/ 3 cilinder/ 88kW
Garantie; restant fabrieksgarantie, tot juli 2029!

Trefwoorden; MT 09 sp/ MT-09 sp/ MT09 sp/ MT09sp/ MT 09-sp/ MT 09sp

Standaard met 5 jaar fabrieksgarantie (*) en mobiliteitsservice. De aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen.
(*) tot 100.000 km

TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion