Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2022

Garantie: Ja
8678 Km
N.v.t.
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha MT-07
Bouwjaar: 2022
Km stand: 8678 KM

Opties & accesoires:

35 KW A2
- Open versie mogelijk
- Bar end spiegels
- Puig windscherm
- korte kentekenplaathouder
 
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis all-risk verzekering

    Stap binnen bij Motorsport Klazienaveen en laat je verrassen door ons uitgebreide assortiment aan geweldige motoren, brommers en scooters. Of je nu op zoek bent naar snelheid, avontuur of stijl, we hebben de perfecte tweewieler voor jou.

    Waarom Motorsport Klazienaveen?

    - Werkplaats vol ervaring
     
    Proefrijden
    - Aflevering op locatie
    - Deskundig Advies
    - Kwaliteit
    - Passie
    - Betalen bij aflevering
    - Financiering mogelijk
    - Servicebeurt en aflevercontrole


    Bezoek Ons Vandaag Nog!
    Adres: Kruizemunt 4, 7892AB
    Telefoon: 0591-393 408
    Whatsapp+31 611844404
    Websitehttp://www.motorsportklazienaveen.nl/
    Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30, Zaterdag: 10:00 - 16:00

    Vraag naar de voorwaarden.
    Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.

    Afleverkosten: €249,-






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorsport Klazienaveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion