Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 A - 2010

Garantie: Nee
54486 Km
ZWART METALLIC
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Yamaha FJR 1300A 2010


- Kenteken: 27-MH-KT
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 54486 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 1298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 106 kW / 144pk
- Ledig gewicht: 271 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Electronisch verstelbaar windscherm
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Handvatverwarming
- Zadel in hoogte verstelbaar
- Zijkoffers afneembaar

Veiligheid

- ABS


Nette FJR in de mooiste kleur!!
Staat op een nieuwe bandenset
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Electronisch verstelbaar windscherm, Handvatverwarming, Windscherm, Zadel in hoogte verstelbaar, Zijkoffers afneembaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2024 Motoroccasion