|
Motor | Enkele cilinder, 4-takt, 4 kleppen, electronische injectie |
Boring x slag | 75|63 |
Cilinder inhoud | 278 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | P.I. injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 21.2|15.6|7.750 |
Max. koppel | 22|5.000 |
Koppeling | Automatische centrifugale droge koppeling |
Versnellingsbak | CVT |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Plaatstalen body met gelaste versterkingen |
Vering voor | Enkelarmige vork met schroefveer en hydraulische bediening |
Vering achter | Dubbele hydraulische schokdemper met veervoorinstelling in vier standen |
Remmen voor | Hydraulisch bediende roestvrijstalen remschijf van 220 mm - ABS |
Remmen achter | Hydraulisch bediende roestvrijstalen remschijf van 220 mm - ABS |
Voorband | Tubeless 120/70 – 12 |
Achterband | Tubeless 130/70 – 12 |
Wielbasis | 1.375 |
Lengte | 1.950 |
Breedte | 770 |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 790 |
Leverbare kleuren | Grigio |
Beschrijving | Mythe, kracht en technologie
De nieuwe Vespa Sei Giorni wordt gekenmerkt door het grote volledig uit staal bestaande frame en is perfect om je op elegante wijze door de stad te verplaatsen, maar is ook uitermate geschikt voor langere reizen en meer avontuur. Qua techniek is de Sei Giorni gebaseerd op de Vespa GTS en is voorzien van de krachtigste motor in de geschiedenis van de meest beroemde en geliefde scooter ter wereld. De geavanceerde 300 cc Euro4, eencilinder, 4-taktmotor met vlierkleppentechniek, waterkoeling en elektronische brandstofinjecte biedt een vermogen van 15,6 kW (21,2 pk) bij 7750 tpm en een trekkracht van 22 Nm bij slechts 5.000 tpm. Deze waarden garanderen een extreem snelle acceleratie en fantastische algemene prestaties.
|