|
Motor | 1 cilinder, 4-tact, 4 kleppen, elektronische injectie, katalysator |
Boring x slag | 75|63 |
Cilinder inhoud | 278 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Via poort ingespoten alfa/N-type met lambda gesloten lus sturing en drieweg katalysator |
Ontsteking | Elektronisch, met inductieve ontlading, variabele bougievoorontsteking en driedimensionale kartering |
Vermogen | 22|15,8|7,500 |
Max. koppel | 22,3|5,000 |
Koppeling | Automatische centrifugale droge koppeling met dempers |
Versnellingsbak | Twist and go automatic CVT, torque server |
Verhouding | |
Overbrenging | CVT met koppelomvormer |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Plaatmetaal met gelaste versterkingen |
Vering voor | Enkele-arm, dubbele-kamer hydraulische schokdemper met coaxiale veer |
Vering achter | Twee schokdempers met dubbel effect en regelbare voorlading |
Remmen voor | 220mm schijf |
Remmen achter | 220mm schijf |
Voorband | 120 /70 - 12 |
Achterband | 130 /70 - 12 |
Wielbasis | 1.370 |
Lengte | 1,930 |
Breedte | 755 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Bianco Innocenza, Rosso Passione, Verde Speranza, Nero Lucido |
Beschrijving | Vespa GTS 300 Super, dankzij het ontwerp en de technische inhoud, interpretatie van een sportieve klassieker en de meest krachtige Vespa ooit geproduceerd. De nieuwe two-tone lichtmetalen wielen zijn een herinnering aan die van lang geleden en benadrukken het sportieve karakter van dit model. De schorsing wordt versterkt door de rood geschilderde lente, een race detail dat de GTS 300 Super onderscheidt van andere Vespas. De instrumentatie is volledig analoog en in echte race-stijl zijn zwart gedrukt op wit voor de duidelijkheid en het gemak tijdens het rijden. Aan de rechterkant van de GTS Super is voorzien van een rooster met horizontale spleten die de mooiste Vespa ten opzichte van het verleden en geeft het een elegante, sportieve look. |