Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT PRO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CARNIVAL RED /
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Geëvolueerd en met ongeëvenaarde specificaties en functionaliteit. De nieuwe Tiger 900 GT Pro is de ultieme middengewicht adventure-motorfiets met een focus op de weg.

Nieuw! Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te koop bij Triumph dealer Goedhart Motoren in Bodegraven.

Vraag naar de beschikbaarheid en levertijd bij onze verkoopafdeling.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

Goedhart Motoren is de grootste motorzaak van de Benelux met het meest uitgebreide aanbod nieuwe en gebruikte motoren. Naast het aanbod motoren is er volop ruimte voor inspiratie voor een nieuwe motoroutfit en motoraccessoires.

Goedhart Motoren is officieel motor-dealer van Aprilia, Ducati, Husqvarna, Honda, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha, CF Moto, Vespa en Piaggio.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion