Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 ALPINE EDITION - 2020

25100 Km
Snowdonia White
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Het topmodel van de Tiger 1200, Alpine Edition. Met o.a abs, cruisecontrol, TSAS elektronische vering, TFT scherm, rijmodi, elektrisch windscherm, shift assist, hand en zadel verwarming, valbeugel, mistlampen, led verlichting, key less go, Arrow uitlaat Extra opties: aluminium bellypan + origineel, hoge valbeugel en 3 delige aluminium Triumph kofferset.

Dealer onderhouden, compleet met sleutels en boekjes. Laatste dealer onderhoud 40km geleden.

Meer info of afspraak bel gerust met M: 06-18 139 389. Inruil, financiering en bezorgen mogelijk.


  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion