Nieuwsbrief:

TRIUMPH  THRUXTON - 2013

Garantie: Ja
27974 Km
ZWART
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
triumph - thruxton
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze Triumph Thruxton staat te koop bij Motorplaza Groningen.

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 200 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, BMW Motorrad, Büse, Dainese, IXS, REV’IT, ROOF, Rukka, Schuberth, Scorpion, Shark, Shoei.

Voor meer informatie kijk op onze website

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
Korte Kentekenplaathouder, Kruisspaakvelgen, LED Knipperlichten, Spaakvelgen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplaza Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion