Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 - 2011

Garantie: Ja
34000 Km
Zwart/Rood
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Triumph Speed Triple 1050

-Stoere Triumph speed triple 1050

-Bouwjaar 2011

-Pas 34000km

-Dikke 3 cilinder met 128pk!

-Aluminium instelbare rem en koppelingshendel

-Aliuminium renthal fatbar stuur

-Mivv sportuitlaat

-Achterzijde knipperlichten geïntegreerd in achterlicht

-Voorzijde kleine knipperlichten

-Bar end spiegels

-Korte kentekenplaathouder

-Afdekkap over duo zadel

-Originele onderdelen erbij aanwezig

-Staat op zeer goede banden

-Recent onderhoud gehad

-Boekjes en historie erbij aanwezig

--Inruil eventueel mogelijk

-PRIJS € 6250 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)

  • Let op: op de vraag wat is de laagste, uiterste, minimale of hoe je het ook noemt prijs gaan wij niet in en geven wij ook geen antwoord op,  al onze motoren proberen we al voor een scherpe prijs aan te bieden, in sommige gevallen is de prijs nog licht onderhandelbaar naast de motor.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak.

    Inruil eventueel mogelijk. Bij de getoonde prijs komen geen afleverkosten of wat dan ook meer bij.

    Tevens nog meerdere motoren op voorraad zie onze website; 
    WWW.NEWTOWNBIKES.NL
    info@newtownbikes.nl
    tel:06-23561795

Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, knipperlichten, andere, Ledachterlicht, Ledknipperlichten, Motortuning, Quick shifter, Rem/schakelset, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, stuur, ander




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion