Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 900 - 2020

Garantie: Ja
9182 Km
RUBY RED
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
triumph - scrambler-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Zeer speciale origineel Nederlandse
Street Scrambler 900 van 2020 met ABS

Motor is custom aangepast en heeft
een speciale kleurstelling

Kleur: Ruby Red
Bouwjaar: 2020
Kilometerstand: 9.200 km
Garantie: 12 maanden

accessoires:
-aluminium blokdeksels ipv zwart
-British Customs Slammer buddyseat
-Ruby Red kleurstelling "TR6C Trophy
look"
-hoog voorspatbord
-retro tank logo's

= Bedrijfsinformatie =

In 2022 bestaat ons mooie bedrijf al weer 47 jaar! Sinds 2018 zijn wij dealer van het mooie Benelli. Ben je nieuwsgierig naar de Imperiale? Of eerder de Leoncino of de TRK? Kom een kijkje nemen, je bent welkom! Daarnaast zijn we al sinds de introductie van 1991 gespecialiseerd in het prachtige merk Triumph. Je bent en blijft bij ons op het goede en vertrouwde adres voor de aankoop van een nieuwe of gebruikte Triumph of Benelli, het onderhoud aan Triumph en Benelli motoren, inkoop van gebruikte Triumph en Benelli motoren, technisch advies & tuning (Dynojet testbank), originele en imitatie onderdelen en accessoires, kleding en gadgets. Inruil van alle merken motorfietsen is mogelijk. We denken graag met je mee over de mogelijkheden die er zijn ten aanzien van het customizen van je motor. Dit alles in ontspannen sfeer, de koffie staat voor je klaar. Neem gerust de tijd om even te vertoeven in de showroom, de kledinghoek of de werkplaats. Brabant Motors Grave * Bosschebaan 9 * 5363 SW Grave * Nederland * +31 (0)486-473650 * info@brabantmotors.nl * www.brabantmotors.nl * je kan ons volgen op social media * Whats App +31 (0)486-473650




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brabant Motors Grave
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1976 - De /7-serie sloeg in 1976 in als een bom. Dat lag eigenlijk aan slechts één model: de R 100 RS, de eerste motorfiets die vanaf de fabriek al van een stroomlijnkuip was voorzien. Deze was bovendien in de windtunnel ontwikkeld en voorzien van allerlei zeer moderne snufjes, zoals een kwartsklokje en zelfs een controlelampje om te waarschuwen voor versleten remblokken. Het was een sportief toermodel, dat in 1978 een meer toeristisch broertje kreeg in de vorm van de R 100 RT.
© 2000 - 2024 Motoroccasion