Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 400 X - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MATT KHAKI
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Onze Demo is nu beschikbaar voor een
proefrit! De geheel nieuwe Scrambler
400 X staat nu in onze showrrom! Met
zijn wendbare rijgedrag, de
toonaangevende prestaties en de
premium afwerking is de Scrambler 400
X gaaf en veelzijdig. De Scrambler
400 X is leverbaar in de kleuren Matt
Khaki, Carnival Red en Phantom Black
en beschikt over een karaktervolle en
responsieve TR-series 1-cilinder
motor met een cilinderinhoud van
398cc. Deze krachtbron levert 40 pk/
29 Kw aan vermogen en is gekoppeld
aan een zesversnellingsbak met
bekrachtigde koppeling. De motor
heeft een indrukwekkende zadelhoogte
van 835 mm met een slanke taille en
ontspannen Scrambler-ergonomie. Een
langer Scrambler spatbord,
handkappen, carterbeschermer,
koplampgril en radiatorcover dragen
bij aan het allroad karakter. Een
lichtgewicht frame met een
opgeschroefd subframe achter en een
swingarm van gegoten aluminium zorgen
voor een rijklaar gewicht van slechts
179 Kg (incl volle 13L benzinetank).
Rondom is ledverlichting geplaatst
met kenmerkend dagrijdverlichting
(DRL) en achterlicht. De service
interval bedraagt 16.000 km en de
fabrieksgarantie bedraagt twee jaar
na aanschaf. Deze motor is geschikt
voor het A2 rijbewijs! Er komt een
ruime keuze aan accessoires
beschikbaar, zoals o.a. diverse
bagagesystemen, valbeugels, ruitjes
etc. Heb je interesse? Bel, of stuur
ons een email en wij zorgen dat je er
niet naast grijpt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion