Nieuwsbrief:

SUZUKI  VZ 800 MARAUDER LC - 2005

Garantie: Nee
27615 Km
Blauw metallic
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
suzuki - vz-800-marauder-lc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

SUZUKI INTRUDER M800 / MARAUDER VZ800 CUSTOM BOBBER CRUISER
Bouwjaar 2005
27615 km

Zeer nette intruder, netjes omgebouwd en alle originele delen nog aanwezig.

---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Custom rearfender
- Custom spiegels
- Led koplamp
- Bullet 3 in 1 achterlichten
- Pullback dragster stuur
- Custom handvatten
- Gear indicator
- HighwayHawk uitlaat
- Custom steps
- Valbeugels

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion