Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2024

€ 10.999,- € 11.999,-
Garantie: Ja
10 Km
Zwart
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Laatste beschikbaar!

776 cc paralleltwin met 270°-ontstekingsinterval, gepatenteerde Suzuki Cross Balancer en standaard Bi-directional Quickshifter
Ook standaard met instelbare rijmodi, ABS en Traction Control
Framegeometrie gericht op comfort, met aangepaste zitpositie 5-inch TFT-kleurendisplay met USB-aansluiting en functie voor pop-upwaarschuwingen
LED-verlichting, in hoogte verstelbaar groter windscherm en aluminium gegoten velgen
Fabriekgarantie tot oktober 2030!
Ook geschikt te maken voor het A2 rijbewijs!

Suzuki presenteert de nieuwe V-STROM 800, die het Adventure Sport-range van het merk komt versterken. Met zijn energieke prestaties, ongekend comfort en uitgebreide elektronische rijdersondersteuning treedt de nieuweling in de voetsporen van de originele V-STROM 1000 uit 2002, maar met hetzelfde doel: in ongekend comfort lange afstanden afleggen. De V-STROM 800 is technisch nauw verwant aan de eerder geïntroduceerde V-STROM 800DE.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion