Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS/GEEL
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki V-Stromcenter actie:
V-Strom 800 DE ABS compleet met het V-Strom Center Special acc pakket Pakket! Het pakket kost normaal € 1799,- nu voor een meerprijs van € 799,-

ALLEEN BIJ HET SUZUKI V-STROM CENTER MVM DE MEERN!!!

( in alle kleuren leverbaar ).

Middenbok.
47 Liter Topkoffer.
Topkofferplaat.
Touring windscherm.
Valbeugels
Tankpad

Gratis V-Strom Center Voordeel Pas.
Suzuki Mobiliteit service
6 jaar garantie


DE V-STROM 800 DE IS STANDAARD VOORZIEN VAN:
QUICKSHIFTER
TFT-SCHERM
RIDE-BY WIRE
RIJMODI
GRAVEL-MODUS
INSTELBARE VEERING. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion