Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 XT - 2020

€ 10.950,- € 11.450,-
19024 Km
Zwart
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
suzuki - v-strom-1050-xt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki DL1050 V-strom XT in nieuwstaat.

Zeer complete All road voorzien van de volgende opties:

* ABS
* Traction control
* TFT scherm
* Boordcomputer
* Drive mode selector
* Led koplamp
* Valbeugel
* Spaakvelgen
* Handkappen
* In hoogte verstelbaar windscherm
* Middenbok
* Onderkuip
* Cruise control

Deze V-strom is Suzuki dealer onderhouden en voorzien van complete onderhoudshistorie.
Recent nog onderhoud en nieuwe banden gehad.

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion