DL 1000 uit 2019 met veel optie's. De motor is voorzien van o.a. topkoffer, gifi airflow ruit, navigatie steun met tomtom lader, handvatverwarming, middenbok , handkappen en tank bescherm stickers. Recent heeft de motor een grote beurt gehad en een nieuwe set banden. U kunt dus voorlopig lekker onbezorgd oppad met deze dikke V-strom!
Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.
Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!
Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl
www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki Center
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin
Boring x slag
100|66
Cilinder inhoud
1,037
Comp. verhouding
11,3:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Vermogen
101||8,000
Max. koppel
101|4,000
Koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Twin-Spar
Vering voor
Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld
Vering achter
Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld
Remmen voor
Dubbele remschijven
Remmen achter
Remschijf
Voorband
110/70R17M/C 59V
Achterband
150/70R17M/C 69V
Wielbasis
1,555
Lengte
2,285
Breedte
865
Hoogte
1,410
Zithoogte
850
Drooggewicht
228
Leverbare kleuren
Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sparkle Black
Beschrijving
De 1.037 cc V-Twin van deze Adventure Sport, die ook bekendstaat als DL1000 ABS, combineert levendige prestaties met een bullige trekkracht van onderuit. Daardoor begeeft deze allroad zich met speels gemak op elk terrein, of het nu krappe geitenpaadjes, snelle bergroutes of lange snelwegen zijn. Het stijve Twin-Spar frame zorgt samen met de uitgekiende zitpositie en het lage gewicht voor een wendbaarheid die uniek is in zijn klasse. Het fantastische zitcomfort, de uitstekende protectie van het instelbare windscherm, de uitgebreide bagagemogelijkheden en de geavanceerde assistentiesystemen maken het allround karakter van deze Dual Purpose-motor ongekend ...
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige
verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.