 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld met SACS, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 96|101 |
Cilinder inhoud | 1462 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 66|48.5|4800 |
Max. koppel | 115|2800 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, olie gevulde schokdemper, veervoorspanning volledig instelbaar, veerweg 118 mm |
Remmen voor | dubbele 290 mm schijven |
Remmen achter | 275 mm schijf |
Voorband | 150/80 x H16 |
Achterband | 180/70 x H15 |
Wielbasis | 1700 |
Lengte | 2535 |
Breedte | 1020 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 700 |
Drooggewicht | 299 |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit/Zilver, Rood/Zwart |
Beschrijving | Een echt zware cruiser waarbij gewoon alles klopt. Dat zie je aan de harmonieuze, doorlopende lijn van de diepe spatborden. Het vloeiende model van de tank met de diepverchroomde teller, maar vooral aan het machtige V-twin-blok, dat onverbiddelijk alle aandacht trekt.
Met de stoere koplamp, het chrome luchtfilterhuis, de uitlaten en de voorvork covers voor de stoere looks. Verder is ook een grotere teller-unit gemonteerd voor een beter zicht. |