Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 950 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC TRITON
suzuki - gsx-s-950
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

Scherp sturen en krachtig koppel, dat voel je meteen wanneer je op de Suzuki GSX-S950 stapt. Deze sportieve blikvanger deelt dezelfde indrukwekkende styling als de GSX-S1000, wat hem een echte headturner maakt.



Voorzien van een nieuw 5-inch TFT-kleurendisplay voor een moderne, heldere en intuïtieve interface. Verkrijgbaar zonder meerprijs in 35 kW-uitvoering, ideaal voor A2-rijbewijshouders. Voldoet aan de Euro 5+ emissienormen voor milieubewust rijden met behoud van krachtige prestaties. Inclusief 6 jaar garantie en 6 jaar pechhulp, zodat je altijd zorgeloos de weg op kunt.



De Suzuki GSX-S950 combineert sportiviteit, innovatie en betrouwbaarheid zoals je van Suzuki mag verwachten.

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion