|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73.4|59.0 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12.2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 146|107|10,000 |
Max. koppel | 106|9,500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | > 285 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR-17M/C 58W |
Achterband | 190/50 ZR-17M/C 73W |
Wielbasis | 1,460 |
Lengte | 2,155 |
Breedte | 795 |
Hoogte | 1,180 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 214 |
Leverbare kleuren | Metallic Reflective Blue,Glass Sparkle Black,Metallic Triton Blue |
Beschrijving | SUZUKI GSX-S1000GT
De Suzuki GSX-S1000GT is niet alleen de krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse, maar ook bijzonder comfortabel, beheersbaar en connected. Tel daar de oogverblindende vormgeving en de indrukwekkende prestaties van een superieure viercilinder bij op en er ontstaat een volbloed, high-performance Grand Tourer.
GT: HET TOONBEELD VAN RIJPLEZIER
Of je nu van snelle ritten op lange rechte wegen houdt of liever over bochtige wegen stuurt – met of zonder passagier: op de Suzuki GSX-S1000GT maakt het niet uit hoe ver je rijdt, hoe zeer je op smartphone-connectiviteit vertrouwt of hoeveel bagage je meeneemt. Bij de GSX-S1000GT gaat het niet om de bestemming, maar om het plezier van de reis ernaartoe.
De Suzuki GSX-S1000GT valt op door een scherp gelijnd en zeer gestroomlijnd front met fraaie, horizontaal geplaatste LED-koplampen en positieverlichting. De vormgeving zorgt tegelijk voor stabiliteit bij hoge snelheden en hoog comfort om lange afstanden moeiteloos vol te houden. Uiteraard is de GT uitgerust met state-of-the-art technologie, zoals cruise control, een bi-directionele quickshifter, drie rijmodi, vijf standen tractiecontrole, Suzuki Clutch Assist, Low RPM Assist, een groot, 6,5-inch fullcolour TFT-scherm en een smartphone-connectiviteitsmodule.
|