Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 (Z)A - 2023

Garantie: Ja
6133 Km
MET TRITON BLUE
suzuki - gsx-s-1000--z-a
suzuki - gsx-s-1000--z-a
suzuki - gsx-s-1000--z-a
suzuki - gsx-s-1000--z-a
suzuki - gsx-s-1000--z-a
suzuki - gsx-s-1000--z-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

GSX-S1000 Special R-Edition Moto GP edition. Deze oersterke naked met extra spierballen zal je niet snel vervelen!

Extra's:
Yoshimura R11 demper
Luxe zadel
Origineel Suzuki fly screen



Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.

Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!

Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl

www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki Center




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoegee Suzuki Center
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion