Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 600 ANNIVERSARY - 2005

Garantie: Nee
29919 Km
20th Anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
suzuki - gsx-r-600-anniversary
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX-R 600 X 20th Anniversary

In deze advertentie wil ik u graag een Suzuki GSX-R 600 aanbieden. Deze motor is nieuw geleverd door een Nederlandse dealer en is 14 jaar in bezit geweest van de 2 eigenaar. 
Deze 20th Anniversary uitvoering is in een beperkte oplage geproduceerd en dit is nr 2004. De motor is zo goed als Origineel en wordt afgeleverd met de blauwe buddy seat en dual steps en zeker niet onbelangerijk de 2 blauwe Suzuki sleutels.

Verder heeft de Suzuki een complete check-up gehad door JW Superbikes en is het volgende uitgevoerd.

Motul 5100 4T Synt. Ester olie.
OEM Suzuki oliefilter.
OEM Suzuki luchtfilter.
Motul complete koelvloeistof flush.
Motul remolie voor en achter.
Brembo SA sinter remblokken voor.
Brembo SA sinter emblokken achter.
Bridgestone voor en achterband. (ouderdom vorige banden)
Ketting en tandwielen recent vervangen door de vorige eigenaar.

Bij verdere vragen of info kunt u mij bereiken via de mail, whatsapp of even bellen.

Met sportieve motor groet,

Jochem Westerhout






 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JW SuperBikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion