Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
De nieuwe Suzuki GSX-8S biedt een ongekende uitrusting in zijn segment. Deze naked streetfighter is standaard voorzien van geavanceerde functies, waaronder een 5-inch TFT-display met pop-upwaarschuwingen, drie instelbare rijmodi en het uitgebreide Suzuki Intelligent Ride System (SIRS). Daarnaast heeft de GSX-8S een up & down quickshifter en een speciaal ontworpen, lichtgewicht aluminium swingarm voor optimale prestaties op de weg.
Direct beschikbaar bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, parallel twin |
Boring x slag | 84|70 |
Cilinder inhoud | 776 |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 81|61|8500 |
Max. koppel | 92|6800 |
Koppeling | Nat, meervoudig |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraatstijl |
Vering voor | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Remmen voor | Nissin radiaal gemonteerde remklauwen met 4 zuigers, 310 mm schijven met ABS |
Remmen achter | Nissin 1-zuiger remklauw, 240 mm schijf met ABS |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 180/55-17 |
Wielbasis | 1465 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Triton Blue, Metallic Mat Black, White |
Beschrijving | Nieuwe Suzuki GSX-8S
De nieuwe Suzuki GSX-8S is van de grond af aan opnieuw ontworpen om te stralen als een nieuwe interpretatie van naked streetfighter performance. Hij combineert comfort en prettige stuureigenschappen met een krachtige, gloednieuwe 776 cc paralleltwin voor de best mogelijke rijervaring met een sterke focus op rijplezier. Of dat nu in de stad is of op een uitdagende bergpas. |
| Dealerschappen: AGM, HONDA, KAWASAKI, KYMCO, PEUGEOT, SUZUKI, SYM, YAMAHA |
Motorstore Uithoorn is hét dealer totaal bedrijf voor jouw nieuwe en gebruikte motorfiets.
Door een zeer ruime voorraad aan motorfietsen, motorscooters, onderdelen en accessoires kunnen wij jou van alle services voorzien.
Met een ruime gespecialiseerde werkplaats met geschoolde monteurs is geen reparatie ons te gek!
| Uithoorn, Noord-Holland |
| 0297-540163 |
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken