Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
QU2/KGL/QT7/QU1/YKV
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De nieuwe Suzuki GSX-8S is van de grond af aan opnieuw ontworpen om te stralen als een nieuwe interpretatie van naked streetfighter performance. Hij combineert comfort en prettige stuureigenschappen met een krachtige, gloednieuwe 776 cc paralleltwin voor de best mogelijke rijervaring met een sterke focus op rijplezier. Of dat nu in de stad is of op een uitdagende bergpas. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2-rijbewijshouders.

Oneindig potentieel, grenzeloos plezier

De Suzuki GSX-8S is klaar voor actie, dat verklapt zijn agressieve mass-forward houding. De trendsettende vormgeving van de GSX-8S luidt een nieuw tijdperk in van functionele streetfighter-schoonheid. De strakke, pure lijnen van de voor-en achterzijde contrasteren sterk met de gespierde massa van zijn torso.

Het ontwerp krijgt nog meer karakter dankzij het slanke motorblok, het frame en de drie stoere kleurstellingen. Suzuki’s nieuwe 776cc DOHC vierkleps paralleltwin biedt een prachtige balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte vanuit lage toerentallen en het plezierige gevoel van een motorfiets die graag in de toeren klimt. De 270°-krukasconfiguratie staat garant voor een soepel rijgedrag met een overvloed aan koppel en positieve tractie in combinatie met een prettige roffel. Het motorkarakter en de sound is vergelijkbaar met die van een V-twin.

De nieuwe GSX-8S beschikt over een in dit segment ongeëvenaarde uitrusting. Suzuki rust de nieuwe naked streetfighter standaard uit met onder meer een 5-inch TFT-display met mogelijkheid voor pop-upwaarschuwingen, drie rijmodi, een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket, een up & down quickshifter en een lichtgewicht aluminium swingarm die exclusief voor de GSX-8S is ontworpen met het oog op straatgebruik.

De unieke framegeometrie maakt het mogelijk om jouw heupen verder naar voren te positioneren, zodat de berijder zijn of haar lichaamsgewicht gemakkelijker naar voren kan brengen. Dit maakt de GSX-8S nog gemakkelijker te controleren en zo kan je hem nog beter door scherpe bochten heen sturen. De nieuwe GSX-8S is klaar om jouw wereld te veranderen. Ontdek zijn potentieel en geniet van elke tocht.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion