Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 600 F - 2000

Garantie: Ja
28113 Km
ZWART
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
suzuki - gsx-600-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In zeer goede staat met topkoffer -
valproppen versnellings indicator en
spec. ruitje. Prijs is rijklaar Incl.
afl. beurt en 3-MND gar op motorblok.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Streetbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2024 Motoroccasion