Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 1400 - 2006

Garantie: Ja
70026 Km
Blauw/wit
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
suzuki - gsx-1400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Stoere Suzuki GSX1400 te koop!
Zeer comfortabele en nette motor met veel koppel!

Origineel Nederlandse motor!

Inruil- en garantiemogelijkheden!

Kilometerstand: 70.026 km
Motorsegment: Nakedbike
Bouwjaar: 2006
Kleur: Blauw/wit
Cilinderinhoud: 1400 cc
Vermogen: 78 kW / 106 pk
Aantal cilinders: 4-in-lijn
Massa rijklaar: 254 kg
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers

Staat en onderhoud:
De motor is in erg goede staat! Start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Nog geen 4000km geleden (bij 66.283km) is de volgende grote beurt nog aantoonbaar uitgevoerd:
- Kleppen gesteld
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe koppelingsplaten en veren
- Nieuwe remvloeistoffen voor en achter
- Nieuwe TPS sensor
- Nieuwe schokdempers achter
- Nieuwe accu
De banden, remmerij en kettingset zijn nog in goede staat.

De motor is voorzien van de volgende opties:
- Yoshimura complete uitlaat
- Luxe zadel
- RVS radiateur beschermer
- Handvatverwarming
- Puig spiegels
- Inklapbare en verstelbare rem- en koppelingshendel
- Middenbok (origineel Suzuki)
- Gevarenlichten (origineel Suzuki)

- Originele reservesleutel aanwezig

Hiermee dus een goed onderhouden, comfortabele en goed oogende nakedbike met rechtop-zittende houding en veel koppel die direct klaar is voor zorgeloos gebruik!

Voor meer informatie kun je contact opnemen.

De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk

Trefwoorden: streetfighter, superbike, sportmotor, racemotor, Yamaha, Kawasaki, Honda, KTM, Superduke, Tuono, GSX, GSX-R, GSXR, GSXS, GSX-S, GSXR1000, GSXR750, GSXR600, GSX-S750, GSR600, Hayabusa, 1400, 1300, GSXR1300
Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, Gevarenlicht, Handvat verwarming, Luxe zadel, Middenbok, Rem/schakelset, Sportuitlaat, stuur, ander




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Haar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion