Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SHEETMETAL GREY
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Shotgun 650 is ergonomisch geoptimaliseerd, met middelhoge voetsteunen en een lage zithoogte van 795 mm. De getunede Showa-vering, de wielbasis van 1465 mm en het lage zwaartepunt zorgen er samen voor dat rijden in het verkeer, op snelwegen en op kronkelige achterafweggetjes even leuk is, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort. Brede 18" banden voor en 17" banden achter in combinatie met 320mm en 300mm remschijven zorgen voor een stevige grip en voldoende controle bij alle snelheden, of je nu alleen rijdt of met extra gewicht.

Onder de stalen ruggengraat van de Shotgun 650 schuilt onze beproefde 648cc paralleltwin motor, die is ontworpen voor gebruik in de echte wereld. Met een sterk middenbereik en ruim voldoende koppel in alle versnellingen om de rijder betrokken te houden. Het is een motorfiets die ons DNA van ‘pure motorcycling’ in zich draagt. Hij gebruikt zijn modulaire mogelijkheden, neo-retro esthetiek en unieke kleuren om de grenzen van wat een Royal Enfield kan zijn te verleggen.

De Perfectei combinatie van nostalgische charme en moderne technologie. Het digi-analoge instrumentenpaneel van de Shotgun 650 wordt met het Trippernavigatiesysteem geleverd en is ontworpen om alle informatie die je nog hebt weer te geven

De Showa SF-BPF en twin -tube achterschokdemper met een 5 staps instelbare veervoorspanning zorgt ervoor dat de motorfiets op elk terrein soepel rijdt, zelfs met extra belasting

De Shotgun is uitgerust met een USB-poort om ja apparaten onderweg op te laden

Geniet tijdens elke rit van optimaal comfort dakzij het stijlvolle ergonomische kuipzadel van de Shotgun 650 dat je en een oogwenk van een tweezitszadel in een eenzitszadel transformeert
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion