Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SCRAM 411 - 2023

Garantie: Ja
8146 Km
Grijs
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een vreselijke leuke speel fiets  de scram 411

* Bj. 05-2023 , Nederlands geleverde motorfiets
* 8146 km  dus mooi ingereden
* 1 cilinder 24pk dus ook A2 code 80 geschikt , heerlijk motor karakter veel souplesse
* ABS
* Ideaal  voor de N-wegen  , slinger weggetjes  en een stukje zandpad , laag in eigen gewicht dus goed handelbaar
* Motor bevindt zich in keurige staat, eigenlijk geen gebruikssporen..
* Kleur Graphite red , de zijkapjes onder aan de tank  zijn zwart nu , de rode kapjes ook aanwezig
* De extra originele handkappen zijn gemonteerd
* 2x 12V punt  voor navi / telefoon / USB punt
* SW Motech canvas zijtas.. klik je er zo vanaf , ook nog drager voor tanktas
* Uiteraard alle slijtdelen OK
* Compleet met boekje, bij 6.000km nog onderhoud gehad , reservesleutel , boordgereedsschap en aankoop factuur.
* Scherpe prijs ! 4299€  en inruil mogelijk alle merken en types....
 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion