Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 300 PRO - 2024

€ 10.499,- € 11.000,-
Garantie: Ja
Nieuw
Rood Zwart
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
rieju - mr-300-pro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wilt u nou ook een kwalitatief goede enduro met uitstekende prestaties, voor een goede prijs sla dan uw slag.
Deze 300 2takt doet niets onder alle andere merken. A kwaliteit afgemonteerd.

Extra’s

– Rethal 997 twin wall stuur
– Excel wielen met rode naven
– KYB vering Met DLC coating
– V-force 4 membraam
– Zwevende remschijf
– V-force 4 membraam
– Zwevende remschijf
– Koeler ventilator
– Luxe zadel
– Polisport koppelingsdeksel beschermkap
– Polisport ontstekingsdeksel beschermkap
– X-trig rode kroonplaten

€10499.- Rijklaar inclusief BTW BPM en Leges NORMALE PRIJS €11000.-
Inclusief 5 dagen verzekering
2 Jaar fabrieksgarantie
B.T.W. motor (aftrekbaar voor ondernemers)
Inruil mogelijk
Wilt u meer informatie neem dan contact op met : 06-55533983 of 0314-631080

Motor

  • Motor                            2-takt Eencilinder, vloeistofgekoeld
  • Cilinder inhoud          299,3 cc
  • Boring x slag                72 x 72 mm
  • Starter                           Kickstarter (nieuwe hendel) en elektrisch
  • Ontsteking                    Elektronisch – Euro5
  • Versnellingsbak          6 versnellingen versnellingsbak met voetbediening
  • Mapping                       Droog/nat
  • Carburateur                 KehinPWK38
  • Koppeling                    Multidisc in oliebad. Magura koppelingspomp
  • Inlaat systeem            Directe membraanklep VForce 4
  • Uitlaat                          Oxa

Chassis

  • Frame                          Middenframe in chroom-moly-stalen frame
  • Subframe                    Aluminium
  • Achterbrug                 Aluminium en koppelingssysteem
  • Voorvork                     KYB 48 mm, AOS-systeem, DLC met antifrictiebehandeling met gesloten cartridge
  • Schokdemper            Schokdemper met gastank KYB
  • Stuur                           Dubbel diameter Renthal 997
  • Bodywork                   Onbreekbaar kunststof

Wielen

  • Velg – band                Voorzijde: Excel 1.6 x21 – 90/90 – 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT
  • Velg – band                Achter: Excel 2,15 x 18 – 140/80 – 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
  • Type velg                   Excel velg, aluminium gestraald RODE naven

Remmen 

  • Voor rem                    Nissin Remklauw voor; NG Schijf Ø260 mm
  • Achterrem                  Nissin Remklauw achter; NG Schijf Ø220 mm

Dimensies 

  • Dimensies                 Lengte x breedte x hoogte: 2145 x 810 x 1235 mm
  • Wielbasis                   1.480mm
  • Brandstof                  9,8 L
  • Droog gewicht          105 kg
  • Buddyhoogte            950 mm

 

Voor meer informatie neem contact op: 06-555339853  0314-631080

  • Overveld Off Road Parts is een toonaangevende motorzaak met meer dan 25 jaar ervaring in de branche. Als officiële dealer van RIEJU en leveren ook topmerken zoals SUZUKI, KAWASAKI, HONDA, GASGAS, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA, BETA, MASH en FANTIC, bieden wij een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting.

    Bij Overveld Off Road Parts geloven we in het bieden van een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting om aan de behoeften van zowel professionele rijders als hobbyisten te voldoen. Onze expertise stelt ons in staat om advies op maat te geven en de juiste producten aan te bevelen die passen bij de specifieke wensen en eisen van onze klanten.

    Als een bedrijf dat gedreven wordt door passie voor off-road motorrijden, streven we ernaar om een gemeenschap van enthousiaste rijders te ondersteunen door middel van evenementen, workshops en het delen van kennis. Ons toegewijde team staat altijd klaar om onze klanten te helpen en te inspireren om het beste uit hun off-road avonturen te halen.

    Bij Overveld Off Road Parts is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en ons assortiment uit te breiden om aan de veranderende behoeften van de off-road motorrijders te voldoen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in onze winkel en u te helpen bij het realiseren van uw off-road dromen.
  • Overveld Off Road Parts is een toonaangevende motorzaak met meer dan 25 jaar ervaring in de branche. Als officiële dealer van RIEJU en leveren ook topmerken zoals SUZUKI, KAWASAKI, HONDA, GASGAS, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA, BETA, MASH en FANTIC, bieden wij een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting.

    Bij Overveld Off Road Parts geloven we in het bieden van een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting om aan de behoeften van zowel professionele rijders als hobbyisten te voldoen. Onze expertise stelt ons in staat om advies op maat te geven en de juiste producten aan te bevelen die passen bij de specifieke wensen en eisen van onze klanten.

    Als een bedrijf dat gedreven wordt door passie voor off-road motorrijden, streven we ernaar om een gemeenschap van enthousiaste rijders te ondersteunen door middel van evenementen, workshops en het delen van kennis. Ons toegewijde team staat altijd klaar om onze klanten te helpen en te inspireren om het beste uit hun off-road avonturen te halen.

    Bij Overveld Off Road Parts is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en ons assortiment uit te breiden om aan de veranderende behoeften van de off-road motorrijders te voldoen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in onze winkel en u te helpen bij het realiseren van uw off-road dromen.

Opties en Accessoires:
EXCEL wielen met rode naven , Koeler ventilator, KYB Vering + DLC Coating, Polisport Koppelings en ontstekingsdeksel bescherming, Renthal 997 stuur , V force 4 membraam, X-TRIG kroonplaten , Zwevende remschijf ,

Extra’s

– Rethal 997 twin wall stuur
– Excel wielen met rode naven
– KYB vering Met DLC coating
– V-force 4 membraam
– Zwevende remschijf
– V-force 4 membraam
– Zwevende remschijf
– Koeler ventilator
– Luxe zadel
– Polisport koppelingsdeksel beschermkap
– Polisport ontstekingsdeksel beschermkap
– X-trig rode kroonplaten






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Overveld Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2024 Motoroccasion