Te koop: Sportieve Piaggio MP3 - Klaar voor veel nieuwe kilometers!
Ben je op zoek naar een stijlvolle en sportieve driewielige scooter? Dan is deze Piaggio MP3 uit 2013 perfect voor jou! Deze motor is onlangs volledig nagekeken en verkeert in uitstekende technische staat. Met een kilometerstand van 37.743 km is hij nog goed voor vele avontuurlijke ritten!
Wat deze Piaggio MP3 extra speciaal maakt, is de Arrow uitlaatdemper. Dit zorgt niet alleen voor een krachtiger en sportiever geluid, maar het geeft de scooter ook een stoere uitstraling die perfect past bij zijn prestaties.
Kortom, een betrouwbare, goed onderhouden motor met een sportieve touch, klaar voor veel rijplezier!
Kenmerken op een rij:
Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 37.743 km
Recent volledig nagekeken
Arrow uitlaatdemper voor sportief geluid
Grijp je kans en neem contact op voor meer informatie of een proefrit!
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor
(QUASAR) eencilinder viertakt, vloeistof gekoeld
Boring x slag
85.8|69
Cilinder inhoud
500
Comp. verhouding
Kleppen
Enkele nokkenas (SOHC), 4 kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Elektronische brandstofinjectie
Vermogen
34||7500
Max. koppel
37.6|5500
Koppeling
Automatische droge centrifugaal koppeling
Versnellingsbak
CVT transmissie
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12
Topsnelheid
ABS
Frame
Buizenframe van hoogwaardig staal
Vering voor
Kantelend parallellogram met vier aluminium draagarmen voor twee
Vering achter
Twee dubbele hydraulische schokdempers met voorgespannen veren
Remmen voor
Twee 240 mm schijven
Remmen achter
240 mm schijf
Voorband
Tubeless 120/70-12”
Achterband
Tubeless 140/70-14” (140/60-14 )
Wielbasis
1550
Lengte
2180
Breedte
745
Hoogte
Zithoogte
785
Drooggewicht
262
Leverbare kleuren
Antraciet
Beschrijving
Motorscooter rijden met autorijbewijs Mp3 Touring 500ie "Sport" biedt alle nieuwe technologische en functionele kenmerken van de Touring bereik, maar uitgebreid met een aantal race-geďnspireerde details, zoals aluminium voetsteunen, zilver rugnieten en slanker, meer aerodynamische achteruitkijkspiegels, die samen met de speciale Matt Grey kleurenschema en de agressieve zwarte afwerking van de wielen, de handgreep, de uitlaat hitteschild en de koplamp bad, benadrukken het sportieve karakter van deze variant. De Piaggio MP3 LT is een volwaardige motorscooter die mag worden bestuurd door automobilisten met een B-rijbewijs. Piaggio Benelux biedt kopers van de MP3 LT zonder kosten een eendaagse rijtraining aan, die wordt verzorgd door professionele instructeurs onder auspicin van de Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging, afdeling rijopleidingen
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.