Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 LT SPORT - 2013

Garantie: Ja
37743 Km
Mat Grijs
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
piaggio - mp3-500-lt-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop: Sportieve Piaggio MP3 - Klaar voor veel nieuwe kilometers!

Ben je op zoek naar een stijlvolle en sportieve driewielige scooter? Dan is deze Piaggio MP3 uit 2013 perfect voor jou! Deze motor is onlangs volledig nagekeken en verkeert in uitstekende technische staat. Met een kilometerstand van 37.743 km is hij nog goed voor vele avontuurlijke ritten!

Wat deze Piaggio MP3 extra speciaal maakt, is de Arrow uitlaatdemper. Dit zorgt niet alleen voor een krachtiger en sportiever geluid, maar het geeft de scooter ook een stoere uitstraling die perfect past bij zijn prestaties.

Kortom, een betrouwbare, goed onderhouden motor met een sportieve touch, klaar voor veel rijplezier!

Kenmerken op een rij:


Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 37.743 km
Recent volledig nagekeken
Arrow uitlaatdemper voor sportief geluid


Grijp je kans en neem contact op voor meer informatie of een proefrit!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion