Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 54 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 170 km/u
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Nu met € 600 euro korting!




De nieuwe Moto Morini Seiemmezzo 650 CC Street in de Fire Red kleur.




Af fabriek geleverd met duidelijk 5 inch kleuren display met bluetooth, LED verlichting rondom, verlichte stuurschakelaars, mooie heritage buddyseat en spaakwielen.

De Morini is standaard erg compleet uitgerust met onderandere: Brembo remmen met ABS, TFT-Scherm, instelbare Kyosho vering, Full Led verlichting rondom, Bluetooth, Bandenspanning sensoren, Verstelbare hendels en 3 jaar garantie! 

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, full-LED koplampen, LED achterlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion