Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Roamer, duidelijk altijd binnen gestaan. 20dkm beurt gehad, banden nog super. Heeft als extra ook een RPM teller en een sissy bar (die kan er uiteraard ook af)
Proefritten mogelijk, inruil ook :)
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Type 90° V-twin, 4-stroke, luchtgekoeld |
Boring x slag | 84|77 |
Cilinder inhoud | 853 |
Comp. verhouding | 10.5 : 1 |
Kleppen | 2-kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel system Marelli MIU single-body electronic injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 55|44,44|6250 |
Max. koppel | 62|3000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | ALS steel twin tube cradle frame |
Vering voor | traditional fork, Ø 40 mm, veerweg 130 mm |
Vering achter | swingarm with double shock absorber with adjustable spring preload, veerweg 97 mm |
Remmen voor | stainless steel floating disc, Ø 320 mm Brembo opposed four-piston callipers |
Remmen achter | stainless steel floating disc, Ø 260 mm opposed two-piston callipers |
Voorband | 100/90 - 19 |
Achterband | 150/80 - 16 |
Wielbasis | 1465 |
Lengte | 2240 |
Breedte | 865 |
Hoogte | 1165 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 199 |
Leverbare kleuren | Geel, Wit, Rood |
Beschrijving | De V9 is de nieuwe incarnatie van de zuiverste geest van Moto Guzzi. Een geest die geen compromis kent. Een geest die, bij elke keuze, trot verklaart: Ik ben wat ik ben. De V9 is alleen dat: authentiek in elk detail; authentiek in het gebruik van sterke en hoogwaardige materialen zoals staal en aluminium, en bij de keuze van prestigieuze componenten; authentiek in de behendigheid waarmee het reageert op uw rijstijl; en authentiek in de spannende koppel van de nieuwe 850cc motor. |
Wie de beste service voor zijn motorfiets wil is bij ons aan het goede adres. We zijn in 1999 uit pure liefhebberij voor alles wat met motoren te maken heeft begonnen in een kelderbox. Inmiddels hebben we een prachtige motorzaak waar we naast BMW’s ook vrijwel alle andere merken repareren. In onze stijlvolle winkel vind je kleding, helmen en accessoires van diverse topmerken.
Ook hebben we altijd een mooie selectie occasions. En niet te vergeten: We zijn exclusief dealer van MOTO GUZZI, een historisch merk dat onverwacht veel te bieden heeft.
 | Amsterdam, Noord-Holland |
 | 020-6945087 |
Een stukje historie: YAMAHA in 2009 - Eind 2008, begin 2009 wordt de XT 660 geïntroduceerd. De Yamaha XT 660 is een on/off-road motorfiets en is uitgebracht door Yamaha Motors als een vervanging voor de XT600. Het is een ontwikkeling van de originele XT-serie ('X' staat voor CROSS, 'T' voor TRAIL), een lijn van motorfietsen geïnspireerd door degenen die de motor gebruikten op de Parijs-Dakar rally. De eerste XT werd uitgebracht in 1976. Een vijfkleppen versie van de 660 cc motor werd gebruikt in een aantal MZ (MuZ) motorfietsen, waaronder de MZ Skorpion, Baghira en Mastiff.
Twee andere versies van deze motor worden geproduceerd naast de XT 660 R: de XT 660 X, een meer straatgerichte supermotard versie, en de XT 660 Z Tenere, een adventure-touring versie.
De Yamaha XT660Z Tenere is een dual-sport motorfiets geproduceerd sinds 2008 door Yamaha. Het beschikt over een 660 cc een-cilinder motor die ook wordt gebruikt in de XT660R, XT660X, MT-03 en Aprilia Pegaso 650 (2007 modellen en later). De XT660Z wordt beschouwd als een van de beste allroad motorfietsen die momenteel beschikbaar zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken