Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 ROAMER - 2019

Garantie: Ja
16498 Km
Grigio
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prijs
€8.999,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2019
Kilometerstand
16498km
kleur
Grigio
Motor
850cc 2-cilinder
Transmissie
Schakel
Opties/specificaties
Moto Guzzi V9 Roamer, zeer nette motor, alle documentatie aanwezig. De Roamer is standaard voorzien van ABS, Tractioncontrol en een ruitje.

Kenteken is: 22-MR-JZ

Tevens is 35KW ook mogelijk.

Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, 2 originele sleutels, volle tank en 12 maanden garantie
 
  • LET OP DE MAANDEN: NOVEMBER, DECEMBER, JANUARI, FEBRUARI HEBBEN WIJ GEEN KOOPAVOND

    Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Onze openingstijden zijn:

    - Maandag   GESLOTEN
    - Dinsdag van 09:00 - 18:00uur
    - Woensdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag koopavond tot 21:00uur van Maart t/m Oktober
    - Vrijdag van 09:00 - 18:00uur
    - Zaterdag van 09:00 - 16:00uur


    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
35 KW mogelijk, ABS, ASR, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion