Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT GUARDIA D'ONORE 850 - 2022

Garantie: Ja
4100 Km
ZWART
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: BOVAG

Afkomstig van de 1e eigenaar.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, Handkappen, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2024 Motoroccasion