Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  850 LE MANS 3 - 1981

Garantie: Nee
20128 Km
Rood
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
moto-guzzi - 850-le-mans-3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette onversleutelde Moto Guzzi le mans 3, de motor moet na langere stilstand weer rijdklaar gemaakt worden. Waaronder de banden en vloeistoffen vernieuwd zullen moeten worden.
De motor loopt en rijdt wel gewoon.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roadrunner Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ballonband" betekent: Ouderwetse benaming voor met lucht gevulde band. Aanvankelijk waren de banden van motorfietsen en au­to’s gemaakt van massief rubber. Het gebruik van lucht als afve­rend medium in de rubberen binnenband luidde een tijdperk van sterk toegenomen comfort in. Ballonband is ook de be­naming voor een band met een groot volume, een geringe druk en elastische zijwanden, zoals in de late jaren twintig toegepast. En later in de jaren tachtig op de achterband van de V-Max( VMX1200) van Yamaha.
© 2000 - 2024 Motoroccasion