Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1100 SPORT - 1996

Garantie: Ja
23397 Km
ZWART
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
moto-guzzi - 1100--sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1996
Garantie: TLM'S Klassiekers

Deze 1100 Sport.....Tja waar moet je
beginnen bij zo'n magisch mooie
machine met vampire uitlaten die een
onvergetelijke indruk achterlaten.
De MAGNI monoposto staan hem erg goed.
Wij hebben niet bespaard op het
onderhoud. Grote beurt, nieuwe banden
etc...Hij is er klaar voor.Jij ook? De
originele delen zijn aanwezig en
worden mee geleverd. Pas op: in het
echt is deze 1100 nog mooier!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion