Nieuwsbrief:

KYMCO  XCITING S 400I - 2019

17823 Km
Mat zwart
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
kymco - xciting-s-400i
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Zeer nette en goed onderhouden Kymco Xciting S 400i incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Malossi Multivar (incl. Malossi snaar)
  • Recent 2 nieuwe Michelin banden
  • Shad topkoffer
  • Verhoogd windscherm
  • Noodoe navigatiesysteem/koppeling

Zeer gave Kymco die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

De vernieuwde sportieve motoscooter de Xciting S 400i heeft een nieuwe viertaktmotor van 400cc met vloeistofkoeling en een vermogen van 26,5 kW bij 7500 tpm; hij is zo afgesteld dat hij bij 6000 tpm 38,4 Nm kan halen. Deze nieuwe aandrijving is gemonteerd in een compleet nieuw frame, dat “Dual under bone” wordt genoemd en dat de trillingen moet beperken en het bedieningscomfort moet verbeteren. De Xciting S 400i is rechtstreeks geïnspireerd door sportieve motormodellen en hij is uitgerust met een schijfrem met verschuifbaar zadel en met radiale rembeugel en het antiblokkeersysteem (ABS) is ook de veiligheid gewaarborgd.

Deze motorscooter is tevens compleet uitgerust met het Smart Scooter systeem Noodoe! Meer informatie over Noodoe kunt u hier vinden.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Kymco
Model Xciting S 400i
Kleur Mat zwart
Segment Motorscooter
Cilinderinhoud 400 cc
Kilometerstand 17.823 km
Bouwjaar 2019
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion