Nieuwsbrief:

KTM  RC 390 - 2015

Garantie: Nee
22520 Km
Wit
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 390 RC standaard al een hele stoere motorfiets.

Zeker niet erg om met deze motorfiets  rond te rijden als je bijvoord een A2 rijbewijs hebt of gewoon een wat lichtere en gemakkelijke sturende motor wit rijden.

Net door ons voorzien van een nieuwe avhterband en ketting en tandwielen. Voorband komt er ook nog op.

De banden waren te oud en uitgedroogd en ketting was versleten.

Door laatste eigenaar in 2017 aangeschaft en niet veel mee gereden zeker de laaste paar jaren niet.

Voorzien van een mooie Akrapovic uitlaat voor de stoere sound.

Motor is tevens geschikt voor het A2 35 Kw rijbewijs.

Net voorzien van een nieuwe accu.

Verder op wat kleine aanpassingen na geheel origineel.

Voorzien van alle boekjes en documentatie.

De motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Ook inruil en financiering mogelijk. 



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, dempers, andere en uitlaatsystemen, hendels, andere, instructieboek, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Ram Mount voor navigatie, rempotdeksel, andere, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion