Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 450 EXC RACING
KTM 450 EXC RACING
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2013, 4400 Km
KTM 450 EXC RACING
KTM 450 EXC RACING
€ 6.400,- p/mnd klik hier
2015, 13940 Km
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2016, 210 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 12825 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 10390 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2017, 6895 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 196 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 9050 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2019, 8791 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2020, 17923 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 8041 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2020, 8149 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 8399 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 7927 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 6076 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 8881 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 5893 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 6584 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2022, 6065 Km
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2022, 2388 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion