Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R EVO - 2024

Garantie: Ja
0 Km
Blauw
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
ktm - 1290-super-duke-r-evo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
1290 Superduke evo

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Deze prachtige KTM 1290 Superduke R Evo 2024 verkeert in een zeer nette conditie en is voorzien van alle software pakketten.

- INCLUSIEF BTW
- GARANTIE TOT 2028
- 0KM
- TECHPACK

Onderscheidende opties:
- Bar end spiegels
- Korte kentekenhouder
- Suspension pro
- Techpack
- Track Pack
- Track mode
- Performance pack
- Launch control
- Anti wheelie
- Motor vermogen selectie
- Cruise control
- MSR
- Quickshifter + / 

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat
  • Wij leveren al onze motoren met een gratis all-risk verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion