Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2024

3557 Km
Oranje
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In werkelijk nieuwstaat verkerende KTM 1290 Super Adventure S met Tech Pack en fabrieksgarantie tot mei 2028!

De KTM is voorzien van:
  • TECH PACK
  • RALLY PACK
  • Quickshifter+ (up/down)
  • In hoogte verstelbaar windscherm
  • Handkappen
  • Middenbok standaard
  • USB aansluiting
  • In hoogte verstelbaar zadel
  • 7-Inch TFT display
  • KTM Connect
  • Adaptive cruise control
  • Keyless Go met ARA
  • ABS systeem instelbaar
  • MTC systeem instelbaar
  • MSC met Cornering ABS
  • Offroad ABS functie
  • TPMS 
  • Rally+ Spin Adjuster instelbaar
  • ATIR
  • Offroad Ride Mode
  • Offroad Traction control
  • Offroad ABS
  • Rider modes instelbaar: Street, Sport, Rain, Offroad, Rally
  • Gasresponse instelbaar
  • ABS instelbaar
  • Vering instelbaar: Comfort, Street, Offroad, Advanced, Auto, Sport
  • Preload instelbaar
  • Anti Dive instelbaar
  • Fork instelbaar
  • Shock instelbaar
  • Custom switches
  • Hill Hold control
  • Bochtenverlichting
  • Shift light instelbaar
  • DRL
  • Bluetooth
  • Button Illumination
  • 2 Keyless sleutels aanwezig
  • Volledige onderhoudshistorie met facturen aanwezig, ook online in te zien
  • Aankoopfactuur aanwezig
Voor 2024 zet de KTM 1290 SUPER ADVENTURE S de maatstaf voor sportieve avontuurlijke reizen. Het blijft niet alleen bij toonaangevende technologie zoals Adaptive Cruise Control en Semi-active Suspension, maar het brengt ook echte bruikbaarheid offroad. Rider-gerichte ergonomie bestaat om kort werk van lange afstanden te maken. De KTM 1290 SUPER ADVENTURE S is slim, stabiel en verwoestend snel.

De KTM wordt afgeleverd met:
Fabrieksgarantie tot 29-05-2028

De KTM komt uit 2024 en heeft 3.557 km gereden. De motor verkeert in werkelijke nieuwstaat! 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: KTM 1290 Super Duke GT Duke 890 790 990 390 690 125 35kw A2 1290 Super Adventure R
Opties en Accessoires:
TECH PACK
Quickshifter+ (up/down)
In hoogte verstelbaar windscherm
Handkappen
Middenbok standaard
USB aansluiting
In hoogte verstelbaar zadel
7-Inch TFT display
KTM Connect
Adaptive cruise control
Keyless Go met ARA
ABS systeem instelbaar
MTC systeem instelbaar
MSC met Cornering ABS
Offroad ABS functie
TPMS 
Rally+ Spin Adjuster instelbaar
ATIR
Offroad Ride Mode
Offroad Traction control
Offroad ABS
Rider modes instelbaar: Street, Sport, Rain, Offroad, Rally
Gasresponse instelbaar
ABS instelbaar
Vering instelbaar: Comfort, Street, Offroad, Advanced, Auto, Sport
Preload instelbaar
Anti Dive instelbaar
Fork instelbaar
Shock instelbaar
Custom switches
Hill Hold control
Bochtenverlichting
Shift light instelbaar
DRL
Bluetooth
Button Illumination
2 Keyless sleutels aanwezig
Volledige onderhoudshistorie met facturen aanwezig, ook online in te zien
Aankoopfactuur aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2024 Motoroccasion