Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZZR 1200 - 2002

Garantie: Ja
70779 Km
BLAUW
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
kawasaki - zzr-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
ZZR 1200 in nette staat!

* Middenbok
* Donkere kuipruit

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl

= Bedrijfsinformatie =

Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde occasions op voorraad! Ook voor de A2/35 kw-rijder is er altijd ruime keuze. Inruil en financiering zijn mogelijk. Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions. Onze motoren worden in overleg afgeleverd met BOVAG garantie. Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij 250 euro. Uitgebreide kledingshop met o.a. REV'IT!, Alpinestars, HELD, Schuberth, Shark, Scorpion, Nolan, HJC en ROOF. Onderhoud aan en reparatie van alle merken motoren in een moderne open werkplaats. Ook voor schadeherstel- en afhandeling kunt u bij ons terecht. Ruime keuze aan motoraccessoires, zowel nieuw als gebruikt. Financiering op maat behoort tot de mogelijkheden. Graag tot ziens in Slagharen. Wij staan voor u klaar met een kop koffie en een goed advies! Anbergen Motoren, Herenstraat 79a, 7776 AM Slagharen Tel: 0523 682783 / E-mail: info@anbergenmotoren.nl / WhatsApp: 0523 682783 = Let op = Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion