|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ř 47 mm met dubbele injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 200|147,1|13,000 |
Max. koppel | 113,5|11,500 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, cassette |
Verhouding | |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | φ43 mm upside-down Balance Free-voorvork met externe compressiekamer, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveren |
Vering achter | Horizontale Back-link met BFRC lite gasgevulde schokdemper, piggybackreservoir, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveer |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 330mm Brembo remschijven. Dubbele radiaal gemonteerde, Brembo M50 monobloc, vierzuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele 220mm-schijf. Enkelzuiger remklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | 1,440 |
Lengte | 2,090 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1,145 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 206 |
Leverbare kleuren | Flat Ebony |
Beschrijving | Deze unieke race ready Superbike is geschikt voor zowel het circuit als de openbare weg. De
exclusieve Ninja ZX-10RR gaat gehuld in de kenmerkende “Winter Test” kleuren van het
Kawasaki Racing Team en zit boordevol hoogwaardige upgrades die maximale
prestaties mogelijk maken voor zowel een professionele coureur als een
gewone rijder. |