Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2020

Garantie: Ja
5328 Km
METALLIC SPARK
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Een prachtige Kawasaki Z900 RS uit 2020 met slechts 5.328 kilometer op de teller. Deze motor verkeert in absolute nieuwstaat en straalt met zijn opvallende oranje details pure klasse uit.

De Z900 RS combineert retro looks met moderne technologie, een perfecte keuze voor wie stijl en prestaties zoekt. Deze motor is zorgvuldig onderhouden en klaar voor nieuwe avonturen.

Geïnteresseerd in deze unieke Kawasaki? Kom langs bij Motor Venray en ontdek wat deze motor jou te bieden heeft.








De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion