Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 - 2021

€ 6.999,- € 7.799,-
4000 Km
Wit
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een Kawasaki Z650?

Mis deze najaarsdeal dan niet!

Van €7.799 nu voor €6.999


Wij van Harder Motoren bieden je dit gave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2021 en heeft pas 4000KM ervaring en verkeerd in absolute topstaat! Het betreft hier een door ons nieuw geleverde motorfiets.

De motorfiets komt met leuke opties:
- USB aansluiting;
- GIVI tankring;
- GIVI tanktas;

- Beide sleutels;

Voor slechts €6.999is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 10 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
 
Opties en Accessoires:
ABS, Tanktas, USB aansluiting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion