Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z1000 ABS - 2010

34151 Km
Pearl Stardust White / Candy Burnt Orange.
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
kawasaki - z1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z1000 ABS in Pearl Stardust White & Candy Burnt Orange.

De Z1000 een heerlijke dikke naked met 1043cc lijnmotor die zorgt voor 138 PK en 110NM 
Een mooi gedrongen design in een prachtige kleurstelling met de juiste accessoires opgebouwd.

Korte kentekenplaathouder om de sportieve lijn af te maken, Kawasaki OEM donker ruitje, en TBR Sliders

Wij leveren de motor met afleverbeurt en 3 maanden garantie zonder daar een meerprijs voor te berekenen
Heeft u interesse en wilt  u proefrijden? Kom gezellig langs! Of bel voor meer info 072-5119292 



 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.

Opties en Accessoires:
ABS, Korte kentekenplaathouder, Ruit in kleur, Sliders




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion